Tuesday, March 2, 2010

Dunia Yang Pelik Di Rumah.....

Indahnya Di Kala Pintu Rumahku Dibuka, Mempelawaku Masuk Ke Syurga Dunia Yang Sebelum Ini Hanya Terbayang Di Ingatan…Tetapi Tika Langkah Melangkah Masuk Menuju Ke Bilik Tidurku… Aku Terkedu Seketika…. “Asal Sume Barang Nampak Rendah? Atau Semuanya Mak Aku Potong Buat Kasi Rendah”. Sampaikan Katil Aku Pun Sknuk Paras Lutut Jer….Plek2… Huhu… Takpe La, Penat Sangat Travel Dari Jakarta Pulang Ke Kota (Terengganu Kota Okay…)…. Esok Je La Fikir… Onto The Next Round…..

Esok Pagi, Dapat SMS Untuk Aktiviti Hari Itu… Whaaa~~ Dari Pagi Sampai Petang Penuh.. Berjogging Ngan Cik T, Berbadminton Ngan Abang L, Berfutsal Ngan Saing-Saing Kampung Malam Berjelajah Pantai Mencari Orang Membuat Uuppssss~~ Hahaha… Dapat Gak Cekup Sorang Due… Malam Tu Memang Penat… Macam Kita Yang Kena Cekup…(Bukan Aku Kay) (Nak Jugak Tapi.. Peace~~) The Final Round…..

Pagi Hari Ini Pulak… Ada Niat Nak Mengemas Rumah.. Kemas2 Rumah, Terus Berjalan Tengahari Tuh… Daqpatlah Akibat Buruk Sebab Dah Lame Tak Bawak Muto… Tapi Bukan Salah Aku Pun… Keta Yang Langgar Tepi Muto Aku.. Sedeyh2.. My One And Only Transport Hilang… Huwaa~~~ Takpe La… Malam Ni Terpaksa Duk Rumah Ngan Family.. WHAT??!! Mak Aku N Ayah Aku Nak Kuar Berdua Malam Ni?? Pelik La Dunia Family Aku Malam Ni, Parents Yang Keluar, Anak Duk Diam2 Kat Rumah.. Waa~~~ Sedeyh2, Paper Pun, Best Jer Duk Kat Rumah…. Esok Ke Sekolah, So, Until Next Time….

No comments:

Post a Comment