Saturday, February 6, 2010

Tidur Dengan Senyuman

Yo…. Hari Ni Best (Buat Due Post G…..)…. Lepas Maghrib, Aku Dan A (Rumah Aku Sume A) Pergi Ke Citraland… Alhamdulillah, Sempat Nek Angkut Sebelum Kene Hujan… Huu~~~ Tapi Berlaku Satu Kisah Yang Celaka Skit….. Separuh Jalan Jer Macet…. Tension Aku Ngan A…. Haishh… Turun Jer La Dari Angkut Tuh…. Layan Hujan Rintik2 Skit…. Kelakar Gak R… A Angkat Seluar Gaye Pompuan… Kikikiki… Anyway, Onto The Next Round (Dah Jadi Trademark Dah)……

Sampai Kat CL…. Pergi La Kat Kedai Tuh… Terjumpa Barang Yang Dinanti Sejak Sekian Lame…. Glow In The Dark…. Masalahnye…. Kedai Perempuan, Waktu Valentine Lak Tuh, Tambah Perisa Lagi, Ngan Jantan Lak Masuk…. Nak Jadi Cerita, Tyme Aku Nak Masuk, Jumpa Plak Batch 2009 Indonesia… Hahaha… Dyeorang Senyum Jer… Bahayer Betul…. Nasib Bek Pandai Cover… Kikiki… Off Ke Next Round….

Lepas Beli Barang Tuh, Aku Ngan A G Kedai Baju Matahari…. Jumpe Beberape Yang Berkenan… Satu Lagi Masalah, Jumpa Yang Kapel Jer… Aku Nak Beli, Kapel Takde (Aku Ade Awek Ker??) Nampak Baju Berkenan… Hati Kate Beli, Dompet Kate Jangan… Huuu~~~ Last2 Beli…. Kikiki…. Balik Ngan A, Tetibe Die Kate Nak Belanje (Aku Pakse Gak R)Hehehe… Pecel Pun Pecel La…. Akhir Kate, Aku Rase Puas Pada Hari Ini… Jumpa Teman Yang Baik… Datang Kat Rumah Ni…. Sejuk Hati Ade Teman Yang Masih Ingatkan Kite… Kikiki…. Malam Ini, Aku Tidur Dengan Senyuman Dan Impian Untuk Melihat Kembali Senyumannya (Tahu Kan Sape) Pada Hari Esok…. Assalamualaikum…..

No comments:

Post a Comment